Reakcija na tuču koja je nedavno pogodila Međimurje

ČITATELJICA TANJA BORKO POSLALA NAM JE SNIMKU I KOMENTAR NA TUČU KOJA JE PROŠLI TJEDAN POGODILA MEĐIMURJE I UNIŠTILA VINOGRAD NJENOG JAPICE. KOMENTAR DONOSIMO U CIJELOSTI… 

….dočepala sam se mobitela i snimke od prije nešteri den snimljene na RIMŠČAK BREGU f goricama mojega jape SEREC MARJANA,jenoga maloga človeka,jenoga radišnoga i vrednoga Međimurca,maloga OPG-ofca….dok glediš ti se mili i nemreš se načuditi tomu zlu prirode…čuje se i japa črez suze ,i nemre si pomoči ….gledi i čoka gdaj bu kraj…

…štimamo se z našimi vini…zlota,srebra,bronce…sega ga jega vu tem grozdju,vu tem vinu šteroga bode letos čudaj,čudaj meje…sam,nega nikoga što bi tem vrednim ljudima ,malim i velikim vinogradorima/poljoprivrednicima objasniv zaka se nemre strelati toči f glovo gdaj je još pre Sloveniji,neg se čoka ka oblak dojde i onda kaj? Strelti toči f rep? Jeeee,to pak veliju nadležni da se ne sploča(jerbo človek koji pušča raketline je nej smel strliti) ….i ve? Kaj ve? …ve gdaj su se dojmovi slegli,suze zbrisale,zbrojile štete(što se razmi,zno da je ve tu ne kraj) kaj ve?
….bo se što oglosiv i povedav kaj konktetno? Bili su gospoda f ancugima i vidli,al nišči nikaj konktetno neje rekev,kaj bo ve zotimi ljudi? Z ljudi koji živiju z goric , z poljoprivrede ,z ljudi šteri svojimi vrednimi rokami daju Medimurju fina i kvalitetna vina šterima se štimamo tak rado?….jesu tu i veliki i mali vinogradori/poljoprivrednici…neje bitno šteri si,jer saki vidi svojega kruha f svojemu,a štete su velike…
…rono me zanima ,če bi se moglo pomoči tem vrednim ljudima,Međimurcima šteri živiju i hroniju svoje familije svojim poštenim radom.???…neje dosta proglasiti ELEMENTARNU NEPOGODU,to nebu povrnulo ono kaj su zgubili….
….štela bi ka se vidi,ka se čuje tuga vu glosu čoveka šteri je čuda delav ka bi ve ostav bez resa svojega grozdja/vina….
…ne istina da ga ne rešeja,nečem tomu verovati!!!

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1241673905955609&id=100003390354880

(Tanja Borko)

O autoru
Međimurje Press – specijalizirani vremenski zapisnik koji donosi najnovije i pouzdane vijesti iz Međimurja.

Vezane vijesti

Komentiraj

*