Međimurje Press
Zanimljivosti

Osvrt na vikend besplatnih terapijskih radionica/programa

“SRETAN SVIJET” Velik odaziv, bezbroj osmjeha i vedre emocije na autorskom programu Kristine Gite Kavran

U subotu, 28. siječnja održana je prva autorska radionica Kristine Gite Kavran, diplomirane životne i socijalne savjetnice koja broji više od 10 godina rada s djecom i odraslima. Nakon provođenja priznatih tehnika u svom radu i radionica na temelju terapijskih programa kao što su “Relax kids” i “Klik”, osmislila je svoj autorski program “Sretan svijet”, skrojen prema svim dosadašnjim iskustvima i potrebama djece.

Terapijsko-odgojni i rehabilitacijski program “Sretan svijet” potiče razvoj samostalnog, odgovornog, kreativnog i sretnog djeteta. Set aktivnosti koje ga čine rade na razvijanju vještina za lakše nošenje sa životnim izazovima, naglasak stavljaju na osjetila te su sve to metode rada posebno prilagođene i usklađene uzrastu i potrebi djeteta. Program je osmišljen s ciljem psihičkog razvoja te utjecanja na jačanje mentalnih sposobnosti, emocionalne inteligencije, socijalnih i emocionalnih vještina. Predstavljanje programa održalo se u čakovečkoj zgradi Scheier te je sudjelovalo više od 20 djece od 4 do 15 godina.

– Na temelju metoda korištenih u programu “Sretan svijet” nastale su dvije grupe, jedna za djecu od 4 do 8 godina, dok su u drugoj grupi bila djeca od 8 do 15 godina. Zajedničko tim grupama je fokus na emocije i savladavanju vještina donošenja dobrih odluka, zdravog nošenja sa stresom, psihičke otpornosti, kritičkog mišljenja.

Radili smo s glazbenim instrumentima, zvučnim zdjelama, didaktičkim igračkama i ostalim pomagalima koje koristim i u individualnom radu. Važno je da najmlađi članovi našeg društva podignu svijest o sebi, porade na samopoštovanju i samopouzdanju tijekom odrastanja i sazrijevanja te nauče djelovati u zajednici – poručuje autorica Kristina Gita Kavran, od nedavno s novim zvanjem Master of science, dodijeljenom od strane Sveučilišta u Grazu (Karl-Franzens-Universität), koja u svom radu koristi znanstveno provjerene vještine, metode i tehnike, a naglasak stavlja na provođenje teorije u praksu. U ožujku ove godine organizira nove grupe za provođenje programa “Sretan svijet”, a prijave su obavezne pozivom na broj 099 5175 662.

U popodnevnim satima održan je i program za odrasle pod nazivom “Konstelacije”, terapeutska metoda osmišljena kako bi nam pružila uvid u srž problema u kojima se svi nađemo i na neuobičajen i intuitivan način vrlo brzo sami dolazimo do rješenja i odgovora koji nas muče. Neke od najčešćih tema koje se postavljaju u konstelacijama su partnerski odnosi, osobni, zdravstveni i poslovni problemi, mijenjanje obrazaca ponašanja, rješavanje konflikata i slično.

Inače, Kristina Gita Kavran svoje usluge pruža u vlastitoj akademiji “KaGita” osnovanoj s ciljem prenošenja i širenja znanja te pronalasku rješenja za svakog pojedinca u postizanju najboljih rezultata, bilo osobnih ili poslovnih ciljeva, otkrivanju novih talenata i poticanja na humano djelovanje.

– Tajna uspjeha je iskočiti iz okvira teorija i zakoračiti u svijet akcije čineći ono što se nitko ne usudi – poručuje za kraj.

(mp)

Vezani članci