Međimurje Press
Zanimljivosti

[OSVRT] ROĐENDANSKI PARTY „6 YEARS ON THE ROAD“ MOTOUDRUGE PIKAČ ČAKOVEC OBORIO REKORDE!

Motoudruga Pikač Čakovec proslavila je prošli vikend 6. obljetnicu postojanja, pritom oborivši dosadašnje rekorde posjećenosti. Na čakovečkom sajmištu, grmljavinu neizostavnih motora nadjačavali su jedino zvukovi rock ‘n’ rolla.

Protekloga petka i subote, 6. i 7. rujna 2024., na čakovečkom sajmištu motoudruga Pikač Čakovec proslavila je svoj šesti rođendan. U zelenoj oazi na periferiji grada, mnogobrojna publika željna ovakvog tipa zabave, uživala je u vikendu žestoke glazbe i mirisu oktana. Nakon razgledanja brojnih motora, posjetiteljima je ostatak večeri i noći adrenalin podizala svirka rock bendova.

U petak je publika gasila žeđ, nakon ukusnoga odojka kojim je udruga Pikač počastila sve pristigle bajkere, uz mladi bend ‘Izgubljeni’ te uz svima nam dobro poznate i izvrsne ‘Muzičare koji piju’. U subotu pak su domaćini pripremili 120 litara besplatnoga gulaša koji je poslijepodne podijeljen u kratkom roku, tj. u manje od sat vremena. Nakon toga održane su i igre. Prijavljeni dobrovoljci natjecali su se u bacanju gume na stup. Za prva tri mjesta podijeljene su bogate nagrade sponzora. Večernju svirku započeo je mladi band ‘Epidemija’ koji se nadasve iskazao kao mlada nada rock’n’rolla. Nakon njih pozornicu su zauzeli nevjerojatni, izvrsni i kvalitetni ‘Fingerfuck band’. Uz odličnu svirku, izvanserijski vokal pjevačice i dobru komunikaciju s publikom, njihov nastup pokazao se kao vrhunac večeri. Nakon njih, na repertoar je stigao svima nam znani bend ‘Rockeri’, čije je ime i glas debelo poznat širom cijele motoscene. Završetak njihova seta ujedno je i označio kraj pripremljenoga subotnjeg programa, uz nastavak laganoga druženja i put prema šatorima na zasluženi odmor za sutrašnji put kući.

Domaćini i organizatori, članovi motoudruge Pikač, samostalno i volonterski organizirali su i sami odradili čitav događaj, uz veliku pomoć nekolicine prijatelja. Dio ostatka hrane u ponedjeljak je doniran Centru PrInOs – Crveni križ Čakovec.

Udruga Pikač posebno zahvaljuje gradonačelnici Ljerki Cividini na ustupanju prostora sajmišta, kao i direktoru Čakoma Ivici Perhoču na povjerenju da će se lokacija paziti i očistiti. Zahvaljujemo i svim sponzorima koji su omogućili da grad Čakovec postavimo na mapu regionalnih motorističkih događanja te da Čakovec postane relevantnom motodestinacijom koju je posjetilo 70 klubova u dva dana i dvije noći motora i rock’n’rolla. Osim klubova tu su naravno i pojedinci, ljubitelji vožnje na dva kotača, dobre glazbe i ovakvog tipa druženja. Svi su bili dobrodošli.

Tko je bio, vratit će se opet, tko nije, imat će priliku iduće godine u isto vrijeme.

Udrugu Pikač sada čekaju novi izazovi te već ovaj petak, 13. rujna 2024., dva člana, predsjednik Mišo Trstenjak i potpredsjednik Endi Šafranec, odlaze na dugi put motorom do dalekog Omana. U trideset dana putovanja u planu im je proputovati Hrvatsku, Srbiju, Bugarsku, Tursku, Iran, Irak, Kuvajt, Saudijsku Arabiju, Bahrein, Katar, Ujedinjene Arapske Emirate i Oman. Želimo im sretan put i sigurne kilometre!

Maša Hrustek Sobočan
članica Udruge

Vezani članci