‘Ljudi misle da sam vrlo ozbiljna osoba, nije to baš tako’, rekao je Massimo u Living room acousticu narodnog i ispričao kako je s Ninom Badrić ‘osvojio plesni podij’ u Makarskoj nakon Porina. Izveo je i obrade s albuma Vještina u posebnom aranžmanu.
‘Naježila sam se’, ‘predivno’, ‘samo je jedan Massimo’, samo su neki od komentara na obrade koje smo 15 godina nakon izlaska mogli čuti u posebnom aranžmanu.
Nakon iznimno plodne 2020. u kojoj je osvojio i Bilo naroda, nagradu narodnog za pjesmu godine – ‘Mali krug velikih ljudi’, Massimo je i ove godine vrlo aktivan. Nedavno je predstavio novi singl ‘Putujemo i kad stojimo’, a sinoć je ispričao kako je reagirao kad mu je Ivan Dečak javio za pjesmu.
‘To je vrlo čudna priča. Među nama glazbenicima je poznata premisa – puno kuhara, loša večera. Javlja se meni Dečak i kaže da su napisali Neno Borgudan, Aljoša Šerić i on jednu pjesmu. I ja kažem – Odlično, druže, samo ti to pošalji, ja ću to preslušati. Završimo razgovor i kažem supruzi – Eni, spremi se, sad dolazi katastrofa, ali trebam poslušati, biti pristojan. Uglavnom, poslali su jedan strahoviti teren na kojem sam ja odmah znao kako zaigrati. Odmah smo snimili demo s mojim glasom, idejama i to je odmah profunkcioniralo.’
Otkrio je i da ‘strašno’ voli ples. ‘Bio je jedan Porin u Makarskoj i dođemo na after party i svi su naslonjeni na zid ili sjede, svi su nešto stidljivi… I ja spazim Ninu Badrić i kažem – Ajmo, baš nas briga! Plesali smo jedno dva sata bez zaustavljanja, kao da smo napravili koreografiju. Potpuno smo poludjeli! Volim se opustiti. Ljudi misle da sam ja neka vrlo ozbiljna osoba, ali nije to baš tako.’
Voditeljica Gina Victoria Damjanović prisjetila se brižnosti njegove supruge Eni kad je s Massimom surađivala na projektu. ‘Svako jutro bi dolazila u žensku garderobu i provjeravala kako smo i onda se jedno jutro samo pojavila s poklonima za sve nas.’
‘Te tradicionalnosti kod Eni su stvari koje sam ja od nje prihvatio, ja to jednostavno nisam imao. Nisam imao ugrađenu tu pristojnost da kad nekome idem u kuću, da ne dolazim praznih ruku. Tu neku građansku kulturu sam upio od nje, to je samo zato jer sam ja živio svoje djetinjstvo u, ajmo reći, dosta disfunkcionalnoj obitelji. Kada sam krenuo upoznavati njezinu obitelj tada sam prvi put počeo razumijevati što je to obitelj’, rekao je Massimo.
Međimurje Press koristi "kolačiće" kako bi vam poboljšali doživljaj i korisničko iskustvo prilikom čitanja vijesti. Ako se slažete sa time, molimo vas da potvrdite PotvrdiSaznaj više
Zaštita privatnosti
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.